gru 05 2011

Agencje interaktywne i reklamowe


Komentarze: 0

Z pewnością wielokrotnie czytając artykuły zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych widzieliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która dany artykuł napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym oprócz kreowaniem materiałów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najłatwiej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się oferowaniem szeroko pojętych usług mających na celu promocje i promocję konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i kreowaniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, kreowaniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach nadzwyczaj popularne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni dokładnie takie same funkcje jak tradycyjna, jednak obszar jej działań zawężony jest jedynie do Internetu. Tego rodzaju firmy powstały na fali wzrastającego znaczenia i dostępności do sieci. Aktualnie z medium tego używa kilkanaście milionów Polaków i milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak znaczne grono potencjalnych klientów motywuje sporo firm do zaistnienia w świecie online i podkreślenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i kwalifikacji pracowników takich oczywiście agencji. Ile kosztuje korzystanie z takich usług? Niestety niezwykle trudno jest odpowiedzieć na takie zapytanie, dlatego że ceny są niezmiernie zróżnicowane i najczęściej ustalane indywidualnie. Jeśli więc koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy skierować takie zapytanie do jednej z interesujących nas firm.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz